Mediciner och biverkningar

Det är sjukt konstigt för mig att sova utan min sömnmedicin. Två veckor utan den och det känns. Jag kunde ta den och somna efter en halvtimme-timme. Nu måste jag trötta ut mig själv. Och om jag bara lägger mig i sängen i ett mörkt rum när jag inte är riktigt trött än får jag panik, det kryper i benen och resten av kroppen. Usch. Det är riktigt obehagligt. Men jag får försöka trötta ut mig med en promenad varje dag vid 19 tänkte jag, så nu har jag alarm varje dag för att gå ut och gå klockan sju på kvällen. 
 
Och en till sak. Min näsa är riktigt irriterande just nu. Jag blir så torr inuti min näsa att förra veckan blödde jag näsblod varje dag. Nu går det åt andra hållet rejält, jag kan knappt andas ur näsan för den är så torr så jag blir täppt fast helt tom där i. Mamma tipsade om att ta en tops med olja på, så ska göra det lite senare. Först duscha! Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0