Panikångest i 120

Jag kan inte sova. Jag är livrädd. Jag var nyss livrädd för att döda en mesig fluga. Men det jag mest ligger och tänker på är kl 11 imorgon förmiddag. Då jag ska övningsköra. Jag känner mig mer och mer säker att köra i stan och på landsväg. Så idag sa min moster(som är min handledare) att imorgon drar vi ut på motorvägen. Mitt hjärta hoppade ur mig den sekunden. Ja, jag älskar fart, äventyr m.m. Men motorvägen tycker jag är läskig när jag åker med någon annan också. Faskien, hur ska jag klara det? Jag har panik och ångest, jag har panikångest. 
 
Min moster sa också att det är dags att börja köra med körskolan för att sen köra och öva det sista. What? Jag har bara kört i en månad typ, allt går så fort. Måste ta några djupa andetag och slappna av. Så länge jag inte kör av vägen, krockar eller gör illa mig imorgon så är det lugnt. Idag körde jag ju upp till 90, vilket jag gjort 3 gånger tidigare utan problem. Så vad är 120 liksom? Nej, sluta larva mig. Hoppade ut från ett flygplan utan problem, ska bitchslapa mig sen kör vi. Hejdå! Och nu ska jag försöka sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0