Påverkan

Jag blir otroligt påverkad av när det händer hemska saker i världen. Jag satt uppe hela natten och kollade live från Boston. Jag kommer ihåg när det i Norge hände 2011, jag kunde inte sova på flera dagar då. Jag sitter fortfarande och kollar på livesändningar, både på Aftonbladet och på utländska sidor. Jag kommer troligen inte blogga mer idag, jag ska snart ut och träna i regnet, ta hand om min fot. Lite oviktigt känns det just nu men inatt när jag låg i sängen så fick jag våran extra säng rakt på foten. Vi har extrasängen mot väggen och den ramlade rakt ner på min fot.
 
Jag såg bilder på en man som förlorade båda sina ben igår. Den bilden gjorde ont i mitt hjärta. Det är så overkligt och hemskt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0