Preggo?

Nu har jag mått illa i flera dagar, jag spyr inte, jag mår bara otroligt illa. Jag vågar knappt äta för jag hatar att spy, jag mår mer illa när jag inte äter, vilket dilemma va? Igår började jag undra om jag är gravid men sen kom jag ju på att det finns 0% chans att jag är preggo. Dessutom skulle barnet då bli ett missfall av min medicin. Så gravid är jag ju inte. Så pratade jag med min läkare för ca 1 timme sen. Jag berättade att jag knappt kan äta, jag mår illa från när jag vaknar till jag somnar. Hon berättade om en hemsida med mer info om medicinen. Så här kommer några biverkningar:
 
- Läppinflammation.
- Håravfall.
- Ledsmärta.
- Skrumplever.
- Kräkningar.
- Huvudvärk.
- Yrsel.
- Muskelsvaghet.
- Ögoninflammation.
- Frånvaroattacker.
- Blodbrist.
- Näsblod.
- Hjärnpropp.
- Missfall.
- Njurinflammation. 
(- Om man är gravid i 6-8 månader, missbildningar på barnet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0