SÄMST

Jag tycker jag är riktigt usel ibland. Fasiken alltså. Blir arg och förvirrad. Ibland kan jag gå en hel dag och bara ätit en banan. Vad är mitt problem? Åh.. Idag har jag bara ätit frukost vilket bestod av en halv macka, en banana och 3 jordgubbar. Ska snart äta lite turkisk yoghurt med müsli och jordgubbar. Och ja - nu har jag ännu en gång anlänt till Stockholm. Jag älskar den här staden MEN jag vill så gärna flytta hit - nu. 
 
Idag har jag gått och varit tok-laddad och taggad inför matchen, sen kom jag på att det bara är fredag. Blir Let's Dance och jordgubbar ikväll. Imorgon ska jag ut och gå långt och länge. Älskade Stockholm!! Och kolla bilden, det säger väl allt - störst och bäst! Jag kommer nog aldrig sluta gå på matchen och följa Gnaget. Dom har mitt hjärta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0