Sömnlös

Jag kan vara mycket men något jag verkligen är så är det sömnlös. Jag vägrar ta mer sömnmedicin för jag avskyr det. Men just nu är det bara 4 timmar till alarmet ringer, jag får mer ångest ju mer jag kollar på klockan. Har klockat på så mycket Gossip girl, vill aldrig sluta. Åt några jordgubbar, så fräsch och god smak. Jag hoppas och önskar att jag lyckas somna innan klockan står på 03.00. För 06.30 skriker alarmet. Faskien alltså. Jag tänker kämpa så länge jag kan med att inte behöva sömnmedicin. Det är något jag fruktar och är rädd för. Usch, verkligen usch. Men om det fortsätter måste jag ju göra något. Men håller tummarna att jag kan fixa det på egen hand. KRAM och god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0