Torr, svider, kliar

Ett stort problem för mig med medicinen(5 veckor har gått snart!) är att det kliar så hemskt mycket, mest på armarna, ryggen och fram på bröstet. Och nu har mina läppar blivit läskigt torra och så svider dem så himla mycket - vad jag än gör och oavsett om jag har lypsyl eller inte. Jag har ju hört att biverkningarna ska börja minska nu. Jag hoppas att det stämmer. Och en sak jag märker när solen är framme är att jag blir röd i ansiktet direkt och så svider det. Jag bara önskar att jag slipper bli påmind om alla hemska biverkningar när jag slutar ta medicinen, dock är det ca 1 år kvar men iallafall. Nu måste jag tvätta ansiktet och smörja in mig, 4 lager hudkräm i ansiktet, varje kväll..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0