Trött, utmattad, kämpar

Min näsa är så täpt att jag inte kan andas ur den, när näsan inte är täpt svider det i den och det gör riktigt ont. Mina armar blir så torra, rödflammiga, utslagen bara ökar. Mitt ansikte torkar ut dag för dag. Hela min överkropp kliar och svider, värst efter jag precis duschat. Mina ögon svider när jag sitter i solen för länge utan solglasögon eller är ut i solen utan solisar. Mina läppar svullnar upp och blir extremt torra HELA tiden. Min humör går mer ner än vad det gör upp. Ångesten fylls till 95%. Depressionen smyger fram bakom hörnet. Mina ben gör ont, morgon och kväll.
 
Några biverkningar på min j*vla medicin. Läkare och andra som använt den säger "håll ut, det blir bättre, det här är bara ett litet tag sen blir det bättre, det är värt det". Jag börjar tvivla fast jag vet att det kommer vara så värt det. Jag kommer få livet tillbaka och inte behöva gömma mig. Men det är otroligt tråkigt och jobbigt de stunder som är allra värst. Jag vill bara fly. Men jag vet ju själv att det kommer vara så här. Jag får anpassa mig och hålla ut. Över 4 veckor har jag ätit den medicinen så snart borde det bli bättre..
 
Nu måste jag ta något att äta så jag kan ta min sista piller för dagen. Kram och god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0