En fot framför den andra

Blev ingen lång promenad då det har varit så äckligt varmt idag, 30 grader. Usch. Däremot ska vi snart ut och springa, kl 19 har blivit våran tid att gå ut och springa. Då har det blivit lite svalare, vi har fått mat i oss och är laddade. Jag håller på att fixa mat nu, A får "hemmagjorda" pommes med korv och jag tar en sallad. Lite olika, men vi tränar också för olika saker. 
 
Sen är det ju Bond vilken jag inte tittar på men A gör. Jag hann iaf med all disk idag, det tog nästan 2 timmar, galet men skönt nu när det är gjort. Nu ska jag plocka in disken i skåpen och fortsätta med matlagningen! 

P.S. Han som jag pratade med på tuben från matchen har hört av sig nu, så nu smsar vi! Skoj.
 
Delade en Coke med Tjernan i lördags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0