Råsunda FC

Att jag inte varit på Årets Råttjävlar förut är konstigt, men kul har det varit! I över timmar kollade vi på de olika supportergrupperna som spelade, Råsunda FC tog hem guldet vilket inte var så chockande. Domare i finalen var ingen annan än Bojan, älskade Bojan! När jag kom hem blev det sallad. 
 
Imorgon ska jag städa och träna, kanska bada också, eftersom det ska bli lika varmt som idag. Funderar på att ta en extremt lång promenad och bada vid ett par klippor, men då går jag nog i lugnare takt eftersom det är så himla långt dit. Kommer isf gå bredvid tunnelbanan så det är bara hoppa på den om det skulle bli allt för jobbigt. Nu ska jag kollar på MF, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0