Slampan 5 år senare

Det var faktiskt lite roligt att svara han som jag skrev med förr. Det är väl sisådär 5-6 år sen vi skrev på MSN, tänk hur mycket man har förändrats och framför allt MOGNAT! Tack o lov, typ. Jag kommer ihåg att på min mobil hette han Slampan och jag svarade ju aldrig när någon ringde till mig, var rädd att prata i telefon.. Men nu bad han om ursäkt för hur han var när vi pratade, ung och dum var hans ursäkt. Jag tycker det är roligt att prata med personer från år tillbaka. En av de snällaste jag pratat med på MSN, Skype, Fb och faktiskt i telefon(!) har jag haft kontakt med sen 2007. Han är så himla go och snäll så jag är glad att efter 6 år fortfarande ha lite kontakt då och då. 
 
För övrigt har jag riktigt tråkigt. Och på något sätt så har min data bytt teckenstil och ändrat lite stil, vet inte hur eller varför men men. Nu ska jag fixa macka och ta sömnmedicin, jag måste ta medicinen med något ätbart, vilket jag hatar men mår mycket bättre då. Så då får man bita ihop liksom. Ha en fin lördagsnatt!
 
Man har ju även förändrats i utseende, så roligt att kolla på gamla bilder tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0