Tjernkraft

Nu har jag landat i Stockholm igen. Ett jäkla pendlande.. Ätit middag och ska snart ut på en promenad, det måste bara bli lite kyligare. Jag som verkligen inte är någon sommarmänniska avskyr att gå promenader när det är så varmt som det varit idag. Men med is i vattenflaskan, keps och solbrillor ska kvällspromenaden nog bli bra. Imorgon ska jag gå ut på promenad på förmiddagen.
 
På tal om imorgon, det är match imorgon och inte vilken match som helst utan det är Tjernans allra sista. Det ska bli grymt kul och kommer nog bli ett fantastiskt tifo. Imorgon ska det bli mellan 27-30 grader här i huvudstaden och jag kommer dö på plats känns det som, blir till att hinka i mig NAs pepsi under matchen. Har fixat en vattenflaska att ha med mig på vägen men får ju inte ta in den, suck. 16.05 börjar matchen så vi har gott om tid.
 
Har jag glömt att säga att jag och mannen min firade 4 år tillsammans igår? Fett knasigt. LOVE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0