Rethosta

Halloj, här ligger jag fortfarande vaken med rethosta som gör så ont! Imorgon ska jag faktiskt vila, jag är själv hemma och ska kolla på Svenska hjältar-galan, bada, äta soppa, vila (suck..). Idag när jag var på väg tillbaka till Stockholm lyssnade jag ju äntligen på musik, jag var så sugen på att gå ut och springa ikväll. När jag nu äntligen har musik, det är varken regn- eller snöstorm och då ska jag passa på att vara sjuk? Jepp. Men jag tror jag börjar bli bättre, håller tummarna för det iaf. Jag är dock nervös inför lördagen då det kommer bli ganska galet och jag vill inte ligga jättesjuk på julen, inte heller på min födelsedag för den delen! 
 
Snart ska jag sova, puss!
 
Här är min älskade HTC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0