Brummmm

Nu ni! Nu har JAG övningskört varje dag jag varit hemma. Det är kul, läskigt, annorlunda men spännande. Jag kör med min moster, hon är så lugn och förklarar allt så himla bra! Det känns tryggt. Om två timmar ska jag ut igen. Jag måste ju passa på när jag är i Enköping. Får åka hit då och då för att köra, jag vill ta körkortet i år. Och jag ska börja köra med bilskolan när snön är borta, har jag och min moster kommit överens om!
 
Nu till mat. Jag har inte ätit pasta (förutom med tomatsoppa igår) på flera veckor, ris har jag nog inte ätit på månader, potatis däremot(!) jag älskar potatis. Jag skulle kunna få potatis att fungera med vilken mat som helst tror jag. Men jag äter blomkål ofta, istället för pasta och ris och ibland potatis. Nu ska jag gå och göra klyftpotatis med tonfisk och sallad. Igår åt jag en lätt tonfisksallad! YUM. Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0