Livet är meningslöst

Hejsan hoppsan. Jag är i Enköping igår, idag och en stund imorgon också. Blev en längre vistelse här då en förkylning och mensvärk x100 attackerade mig. Jag tror dock inte att det är en förkylning utan att det är influensan som är kvar i mig. Men men, ikväll myser jag och Elvis ner oss i filtar, täcke, kuddar, OC, glass och mackor. 

Imorgon är jag tillbaka i Stockholm och då börjar min stora planering inom Röda korset. Det är mycket som ska planeras, fixas och hållas koll på. Det känns bra att vara en ledare! 
 
Nu - mail och OC i bakgrunden! Datan åker med till Stockholm faktiskt men vi har inget internet förutom i mobilen så ska bli bättre med bloggen från mobben! PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0