Min största rädsla

Jag är livrädd för de töntigaste sakerna. Och det jag tycker är det roligaste i världen är alla andra livrädda för. Hmf. Igår försökte jag övervinna min största rädlsa - åka skridskor. För 2 år sen åkte jag skridskor i Kungsträdgården och har slog i knäna så hårt så att det var blåslagna i två månader, i en vecka hade jag svårt att gå och hade så äckligt ont. Igår tog min systerdotter mig till en isbana och när hon sa åt mig att sätta på mig skridskorna fick jag ont i knäna. Usch. Men.. jag gjorde det! I en halvtimme åkte vi, inte som man "brukar" åka men åkte gjorde vi iallafall. Nu tjatar hon på mig att jag måste med på skridsko disco och andra skridsko aktiviteter. Men, ett steg i taget. Nu ska vi iallafall ut på isen igen. Uh..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0