Ni sårar mig

Det är inte okej att lägga upp massa härliga sommarbilder, matbilder, badbilder och fruktbilder på Instagram en dag som denna då jag är sjuk och sängliggandes. Vill också ha paraguayos, vattenmelon, jordgubbar, glass, frozen yoghurt osv.. Jag bojkottar Instagram tills jag kan äta igen, så får det bli.
 
Har lyckats få några enstaka timmar sömn på förmiddagen. Kunde jag inte varit sjuk imorgon då det ändå ska regna?! Blir kanske en bra dag imorgon ändå. Jag ska försöka få i mig lite avslagen cola, glaset har stått bredvid mig sen 9 typ, lär vara bajsvarm nu... Hur som helst, nu blir det serier och annat skit resten av dagen, heja heja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0