Äntligen

Imorgon kommer min mamma hem, syrran kommer till Huddinge. Äntligen. Vissa dagar har känts som år, andra dagar har gått för fort. Men äntligen äntligen äntligen. Tiden stod stilla dagen då telefonen ringde, mamma ropade till mig, syrran flög och vi bara väntade. Hur som helst, jag ska fixa fint här hemma till mamma kommer. Jag har hela dagen på mig, men jag har diskat nästan varje dag jag varit hemma så det är lugnt. Sen ska jag dammsuga, skura golven, klippa gräset och plocka ordning. Hoppas bara att hon märker det när hon kommer!
 
Nu har jag mot min vilja tagit min medicin, ska snart hoppa i säng. Imorgon ska jag ta tag i teorin också, börja läsa, svara på frågor och så. Jag vet att teorin kommer bli långtråkigt så bättre att börja i tid. Heja heja!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0