Egen tid

Ikväll, eller snarare hela dagen har jag varit solo i lägenheten. Väldigt mycket egen tid och det har varit så skönt. Jag skulle tvättat imorse men orkade inte ta mig ur sängen men istället har jag diskat i EN TIMME, helt galet, städat, rensat kattlådan, kollat på hela första säsongen av New girl. Nu ska jag fortsätta ha det så mysigt, bara jag och katterna. Ska snart gå upp til Vällingby och handla bananer, middag och annat skoj, sen ska jag kolla på nya datan lite. Jag har Gossip Girl säsong 3, 4 och 5, One tree hill alla nio säsonger, nya filmer på datan och tvn. Vart ska jag börja?! Haha, tror det blir One tree hill säsong 9 till middagen innan jag hoppar i ett bad. Hur underbart är det inte att få ha sin egen tid i en lägenhet i Stockholm?! Jag älskar't! Och så har jag hittat 4 nya lägenheter vi ska intresseanmäla så vi så snabbt som möjligt kan flytta från den här lägenheten. Mys! 
 
Hörs!!
 
 
Kollar igenom gamla bilder på Fejjan, så roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0