Håll ut

Jag skulle så gärna behövt bada/duscha ikväll.. Men kom på det efter tio och när man bor i lägenhet får man inte duscha eller bada då. Så min hårbotten kliar som attans just nu! Sjukt irriterande. Och sjukt jobbigt. Jag ska gå och tvätta ansiktet och sen sova tror jag.
 
Det är mycket man måste göra när man tar skräckmedicinen. Jag tror faktiskt inte jag ens berättat här vad det är för medicin och grejer om den. Kan nog göra det imorgon. Men man måste vara så försiktig med vad man äter och dricker, hur man tränar och ja, själva livsstilen. Jag måste smörja in läpparna varje timme för jag blir så torr. Men i slutändan hoppas jag allting blir bra och när jag slutar med kuren att biverkningarna också slutar. *Håll ut i 6-12 månader till*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0