Smärta är en del av livet

Jag blöder näsblod minst 2 gånger varje dag, huvudvärk, utslag på armarna som svider och kliar, röd runt näsan, kliar och svider runt näsa, übertorr hårbotten, ont i benen, torr på läpparna och i ansiktet. Ja några biverkningar jag har upplevt de senaste dagarna av skräckmedicinen. Jag håller ut, idag är det två veckor sen jag började äta den. Om tre veckor ska jag ta prover för att kolla mina värden på min lever eftersom det kommer ändras en del under tiden jag äter medicinen. 
 
Jag sitter nu och väntar på att mitt bad ska bli klart. Ska bli skönt att bada ett varmt bad, för benen, för huden, för kroppen. Sen ska jag tvätta håret, så min hårbotten mår bättre. Ska även tvätta ansiktet och smörja in mig så jag inte är så torr. Sen hoppa i säng med OTH! Det blev en halv sub till middag. Gott vare, jag tar deras fullkornsbröd med fullkornstopping, med kalkon, gurka och sallad och vitlöksdressing. Gött! Blir en hallonbrus och banan innan jag ska sova. Puss!
 
Här är min nya datan samt nya hörlurar (fick presentkort på 700 kr när vi köpte datan så blev ett par hörlurar och en blender som vi får inom 2 veckor!), från Media markt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0