Vinna eller förlora

Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Vem skulle jag smsa så fort jag vakna, vem skulle jag ringa bara för att säga hur min dag var, vem skulle då vara mitt sista samtal på dagen om inte han finns i mitt liv? Det skrämmer mig. Jag är rädd för att leva utan honom. Och att ha det samtalet med honom, ett ärligt samtal var nog både nyttigt och skrämmande. Jag går på mina tår. Han är den enda som har accepterad mig för den jag är, skiter totalt i vad andra säger och sätter mig i första hand. 
 
Det är mycket känslor. Många tårar. Varma kramar. Men vart tar jag vägen? Hur går man där ifrån? Jag är rädd för att förlora men samtidigt rädd för att vinna. Det känns som jag står helt ensam mot världen. Jag vill inte stå ensam mot vägen. Jag vill ha någon vid min sida, genom allt, oavsett vad. Punkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0