Virus

Fick det vanliga svaret hos doktorn. Virus. Virus punkt. Det finns inget som gör mig så arg, besviken och envis som när doktorn säger att jag har virus. Fuck virus. Så dom menar att jag går runt med ett virus i flera år? Nä, det tror jag inte på!! Åh, arg. På måndag ringer jag argt och bråkar om en remiss till Öra-näsa-hals. Argt.
 
Det värsta med att ha ont i halsen är att jag vaknar med det, och då känns dagen förstörd typ. När jag vaknar på morgonen vill jag direkt ut på en powerwalk men det kan jag inte när jag har så ont i halsen. Utan då får jag vänta ett par timmar så halsen gör mindre ont och då gå ut. Jag får helt enkelt anpassa mitt träningsschema så min hals inte blir värre. Sen har jag börjat fundera på PF, jag ska läsa på om det senare idag för att få mer info. Men skulle vara spännande att testa, tror jag.. Sen ska jag göra ett nytt träningsschema idag. Jag kommer få gå min riktigt pw vid 12 på dagen istället för vid 9. Bara anpassa sig, som sagt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0