-10

Tänkte först inte skriva något inlägg eftersom det är så sent, men måste bara! Vaknade imorse efter en jobbig natt men dagen blev genaste bättre. Tänker inte skriva mycket om detta men att jag lyckats med något "stort" gör mig så stolt och glad! Hela dagen har gått bra och varit så bra. MEN så gick jag till apoteket för att hämta ut min medicin för den är slut så säger dem att jag måste betala över 1000 kronor för den, no way! Det är bara sjukt ju!? Så jag gjorde inte det, för vem vill lägga ut 1000 kronor bara så där för medicin? Nej nej..
 
Nu ska jag kolla på Vänner (har alla 10 säsonger), dricka mitt vatten och äta två jordgubbar. Lyxar till det då jag är så förbannat glad och stolt över det som hänt! Eller det jag kämpat för. Långt ifrån "klar" och nöjd men sååå lycklig!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0