Annars då

Jag har gått och klagat på min huvudvärk hela dagen, trots 2 ipren så blir det inte bättre. Men nu slog det mig, det kanske är vädret! Så nu diagnoserar jag mig med väderhuvudvärk. Annars då? Sitter i sängen med ost, salami och gurka. Gurka+ost=kärlek. Jag ska kolla på ett avsnitt av 90201. Igår skrev jag samma sak men då blev det 3 avsnitt. Får nog börja med sömnmedicin igen. Men vågar inte. Jag har varit och övningskört, haft mysiga kvällar hos min moster med resten av familjen och släkten. Det är så uppskattande och jag blir så glad utav det. Men ändå så mår jag dåligt fortfarande. Varför kan jag inte bara komma ur detta? Nu?! Det är bara kämpa vidare.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0