CL-vinst

Och så vinner Bayern München, precis som det ska vara! Lyckligt slut på CL för denna gång. Dock läste jag pinsamheter från Göteborg och AIKs såkallade firmor, som ordnade upp bråk i Stockholm idag. Tycker det är otroligt löjligt och framför allt pinsamt! Vi har spelare (som inte alls har med saken att göra) som ställer upp för Stockholms förorter just nu när det är oroligt där, Henok Goitom är engagerad i Husby ikväll, så fint! Då tycker jag det blir extra pinsamt när AIKs firma (och Gbgs) ska starta bråk och fjanta sig. 
 
Nu har jag hoppat i säng, har otroligt ont i armhålan. Ringde till min fina för att prata ut lite, vad händer då? Jo jag hör att andra sidan luren snarkar. Jahapp! Blir lite Vänner, rosa bananer och ramlösa. 
 
Haha, laddade in lite smått äldre bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0