Ett varmt bad

Alla säger alltid till mig när jag är sjuk "drick te", problemet är att jag avskyr te! Tycker det är äckligt, jag vet att det finns så många olika sorter men usch, får rysningar bara av tanken om att dricka en kopp te. Den enda varma drycken jag tycker om är varm mjölk med kanel och honung och Espresso house varma chocklad. Så jag har insett att ett varmt bad är som te för mig. Ligger i ett varmt bad, då menar jag verkligen nästan på det varmaste(!), är avslappnande och får mig att må lite bättre då jag inte dricker te. När jag mår som jag gjort de senaste dagarna tar jag ett varmt bad varje kväll. Så snart ska jag hoppa i dagens varma bad.
 
Ikväll är det återigen hockey VM, hoppas Sverige kan vinna ikväll. Igår var det inge vidare tycker jag. Och jag har fått ett "nytt" beroende - frukostmacka med gurka, så gott! Nej, men vi hörs senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0