Hot

Det är såååå varmt. Jag är verkligen ingen person som kan sitta i solen och glassa. Usch. Just nu håller jag på att laga mat, en sallad för mig och pasta för den andra. Det är sjukt varmt i köket då solen ligger på här hela dagen. Och så öppnar jag balkongen här och det blir knappast svalare. Och efter maten ska vi ut och träna. Vet inte riktigt hur det upplägget ser ut men troligen pw och utegym. Dricker mängder med vatten och försöker äta regelbundet. Sommrarna har fått mig att svimma några gånger för jag varken dricker och äter bra då. Så gå runt med min gigantiska shake med vatten i hela tiden. Hur som, vi hörs senare. Kalla kramar!
 
Det positiva med sommaren - alla goda bär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0