Ivan Turina

Idag känns det inte som någonting annat än det som hänt betyder något, vilket är sant. Jag hade precis gjort en macka och satt mig i sängen för att kolla på 90210 och kollar på min mobil där jag fått sms där det står "AIKs målvakt är död!?", jag antog direkt att det var en gammal målvakt men klickade mig in på Aftonbladet och såg den enorma chocken, Ivan Turina död. Personer som känner mig vet att det är just Ivan som har fångat mitt hjärta de senaste åren i klubben. Han har varit allsvenskans bästa målvakt i över 2 år. Han har en gravid fru och två döttrar. Han är en stor hjälte och kommer aldrig bli glömd. Jag är helt chockad, tagen och det är otroligt obeskrivligt.. Jag har suttit och gråtit, försökt prata i telefon, gråtit lite mer, nypt mig i armen. På måndag spelar AIK hemma, men varje dag kommer han finnas i våra tankar, i våra hjärtan och han kommer aldrig bli glömd.
 
Det är overkligt att han har lämnat oss. Det kommer bli en tung säsong utan Turina men vi ska göra den här säsongen för honom och hans familj. Vila i frid, du är älskad, saknad och för oss så är du odödlig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0