Märklig känsla

Åt lite godis ikväll då, godis som jag inte ätit på flera veckor men nu fick i mig lite. Fyfan, det var varken gott eller gjorde mig glad. Djungelvrål är ju alltid fantastiskt dock! Men inte det andra. Stoppade nyss i mig 3 små tomater och mådde mycket bättre då. Vet inte riktigt men kan det vara så att jag och godis gör slut nu? Tror tusan det! På sommaren är det ju också så att jag äter inget godis då, jordgubbar och frukt är godis då. Det känns otroligt bra men ändå ganska märkligt, på ett positivt sätt.
 
Nu har jag två tomater och ett glas vatten samt vänner på datan att njuta till innan jag somnar. Esc var okej, inte mer än så. Hockeyn var FANTASTISK. Imorgon ska jag antingen cykla en mil eller gå en promenad. Eller både och. Har sjuk träningsvärk i vaden. Men träningsvärk måste väl ändå vara den smärtan som ändå är skönast på något sätt! Nu är också derbyt fixat, kommer bli grymt. Tillbaka på Norra, ut med alla känslor, skratta, gråta, skrika, vara lycklig. Aaah..
 
Bilder från senaste fantastiska derbyt, då vi vann med hela 3-0 och jag har aldrig varit med om någon större, bättre, vildare, gladare fest än den då. Önskar samma resultat, samma glädje men ändå respektfullt. Vi spelar säsongen 2013 för Ivan Turina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0