Mediciner hit och dit

Sist jag tog den tyska medicinen däckade jag ganska snabbt så jag trodde att jag skulle göra det ikväll också. Men så ligger jag här, klarvaken och klockan är över två på natten. Men halsen kändes bättre i någon timme efter jag har tagit medicinen men nu är den tjock, irriterad och jobbig igen. Samma sak med min näsa, får lov att ta nässpray med jämna mellanrum. Inte för att tala om hur mycket jag nyser! Hela tiden. 
 
Vid halv åtta tog jag ett varmt bad vilket var skönt i kanske 5 minuter innan jag fick lov att hoppa upp för det blev så tråkigt. Jag är hopplös!! Imorgon blir det bara till att vila om det här fortfarande sitter i. Ska då sätta mig på balkongen i solen och bara ta det lugnt. Får vara försiktig i solen med min skräckmedicin. Så mycket man måste tänka på med den. Bara 11 månader kvar, höm.. God natt!
 
För första gången på rätt länge jag verkligen känt mig svag och sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0