Panik och mission

Och DÄR sprängdes min armhåla. Jag sov i soffan i ca 1 timme, vaknade av att min armhåla gjorde så sjuuuuukt ont, av en av knölarna, går till toaletten för att kolla vad som händer, då se jag att hela min armhåla är blodig och det är som en liten krigszon. Det gick inte lätt att stoppa så fick sitta med varmt vatten, massa papper och till slut ta en kompress som jag satte på. Nu gör det sjukt ont så att jag knappt kan ha armen nere. Suck suck suck! 

Det var panik #1. Här är panik #2, jag vet inte riktigt vad jag ska ha på överdelen på bröllopsfesten, har ju hittat den bästa kjolen och så. Meeen, överdel.. Jag har kollat på H&M och Bikbok på internet och hittat en del fina blusar där. Problemet är att jag åker till Stockholm på tisdag eftermiddag och vet ej hur onsdagen ser ut. Alltså är mitt uppdrag att snabbt som attans hitta en fin blus/topp på just tisdag eftermiddag. Ingenting annat ska jag titta på, förutom smycken också. Ah, blir tokig. Nu ska jag äta kycklingspett med jordnötssås, godaste som finns!!
 
Den här vill jag helst ha, sjuuukt fin. Håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0