Puss

Jag landade i lägenheten när klockan var runt halv fem, halv sju var det match och efter den har vi bara slappat. Han sover, jag är klarvaken. Han snarkar, jag skrattar. Han vrider och vänder, jag dricker och skriver. Han drömmer och jag kollar på serier. Så vare! 
 
Innan jag började åka till Stockholm idag fick jag veta att både min farmor och farfar är sjuka och farfar hade varit så dålig att ambulansen fick hämta honom härom dagen.. Mådde riktigt dåligt och blev otroligt nere när farmor berättade det över telefon idag med sin otroligt svaga röst. Jag hoppas båda mår bättre till i helgen så jag kan få träffa dom! Inte alls kul att få veta något sånt och sen åka iväg till Stockholm och oroa sig. Men farmor skulle ringa om dom blir bättre eller så. Håller tummarna för dem! Nu börjar ögonen bli tunga så ska kolla klart på avsnitten sen sova. Imorgon ska jag på ett möte ute i Nacka, det tar ca 1 timmar från oss.. Jag pendlar gärna men jag avskyr Stockholms bussarna.. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0