Tårar på tårar

Att vara sängliggandes som sjukling är ingenting jag tycker om eller vill göra, speciellt inte när vädret är så fint. Det jag gör är att kolla på 90210, äter gurka och tomater, badar varma bad, kollar på Youtube-klipp på Ivan Turina och ber att jag snart ska vara frisk. Vi brukar alltid köra att söndagar är vilodagen här i lägenheten, men den här veckan blir det idag. För imorgon ska vi till AIK fotbolls öppna träning för att stötta laget och ge dom det stödet dom behöver nu och dagen innan hemmamatchen. Jag såg ett klipp imorse och då började tårarna rinna igen. Det känns så overkligt och det kommer bli hemskt på måndag när vi står på Norra och ingen Ivan Turina som vaktar målet..
 
Det där leendet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0