Tears in heaven

Håller just nu på att laga mat, stuvade makaroner och köttbullar. Första gången jag ska göra stuvade makaroner, får se hur det blir. Idag har jag verkligen vilat upp mig, så imorgon vill jag ut. Mitt högra öga blir bara värre och värre, det gör så ont! 
 
Idag har alla svartgula själar fått info om måndagens match. Matchen kommer spelas på Na men ingenting kommer vara som vanligt. Det kommer bli ett rött roshav bakom målet vid norra. Så fint det kommer bli. Och så kommer man kunna köpa tröjor med Ivan Turina på och skänka pengar till hans familj. Han har ju två tvillingdöttrar och en bebis på väg och hans fru som varken kan svenska eller engelska. Jag tycker AIK fotboll och AIK-alliansen sköter det hela fint, respektfullt och bra. Jag hoppas det fortsätter så! Och så får man ju inte glömma att vara svartklädd på måndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0