Inte så bra

Idag mår jag.. Inte speciellt bra tyvärr. Jag känner mig otroligt trött, hängig och sjuk. Halsen gör ont vad jag än gör, snorig, huvudet är tungt, kroppen gör ont plus min galna träningsvärk. Jag har bara legat i sängen, druckit te och kollat på Greys hela förmiddagen. Jag sov inte så bra inatt, blev trött redan vid nio igår kväll men då kunde jag inte sova för vi hade andra planer. Så somnade sent inatt och usch bara usch!
 
Jag har ett tag till jag kan vila innan lägenhetsvisningen och jobbmöte efter det. Lägenhetsvisningen är 17.00 och jobbmöte 20.00-21.30. Och nästa på samma ställe, så galet skönt. Jag vet hur pepp, taggad och glad A är idag för lägenhetsvisningen, det är jag med jag bara önska jag mådde bättre. Men jag får sån pepp och kärlek över sms just nu, min myse! Nu ska jag fixa min andra kopp te för dagen och ta en clementin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0