Nalles Resa

När livet just nu består 100% av kaos så är det skönt att komma ner på jorden, fokusera på något roligt. Min fokus lägger jag på Nalles Resa. Något jag började med för ett par veckor sen. Det är bland det roligaste och bästa jag gjort. Jag var på ett möte för några veckor sen och sen dess har min fokus gått till det när verkligheten blir för mycket. Nu när jag varit i Enköping ett tag är det svårare att hjälpa på samma sätt, men jag har kontakt på ordförande Perre som är världens mysigaste och roligaste! 

Och fram till min födelsedag, 22 december har Nalles resa tillsammans med andra företag en kampanj på Facebook. För varje person som gillar Nalles Resa skänker dom minst en krona till företaget. Vilket kanske inte låter mycket men jag har sett skillnaden som görs! Nalles Resa är ungefär som min stora dag, hjälper sjuka barn få åka på äventyr och liknande. Det är ett fantastiskt arbete och det finns ingen glädje som slår detta! Jag älskar att få vara en del av den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0