Kaos

Det har varit så mycket känslor och så jäkla mycket förvirring och kaos i mitt liv just idag. Det har varit riktigt jobbigt. Jag hoppas att det håller på att lösa sig nu till slut, men andas inte ut och slappnar inte av ännu. Jag har så ont i huvudet nu så tänker bara mysa ner mig framför det sista avsnittet av New girl säsong 2 och sen börja på SATC säsong 1! Blir nog toppen det där.
 
Fick ett samtal av min fina solstråle som ville checka av allting inför helgen, det vankas tjejkväll hemma hos mig med de allra finaste och bästa! Så skoj. Nu ska jag försöka slappna av. Natten till idag var vidrig, rent hemsk. Inatt ska jag sova så gott!
 
Så här har jag känt mig idag typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0