Kaostifo 2013

Jag har ju helt glömt bort att skriva om derbyt.. Orkar faktiskt inte det eftersom matchen inte alls var bra. Det som var bra med själva matchen var Henoks mål i matchminut 27 (Ivan Turinas). Däremot gnagets tifo kan jag dela med mig av! Precis som förra året på Råsunda mot IFK Glenn så blev det ett Kaostifo som det kallas, vilket är mina favorit tifon. Det är så mycket som händer, det ser så jäkla snyggt ut på bild och i verklighet och det finns inget tifo som är så roligt att vara med om som ett Kaostifo! AIK-tifo skötte detta galant! Jag går med rakrygg och huvudet högt bara för detta. Titta bara på bilden.. En bild säger mer än 1000 ord, verkligen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0