Min resa 2014

Håller på att spanar, planerar och funderar på vart jag ska åka och vad det är jag vill göra där. Min resa 2014. Minst en månad och max två månader. Har funderat mycket på Togo faktiskt, Jamaica eller Namibia. Nästan 80% säker att det blir någonstans i vackra Afrika. Det ska bli riktigt roligt, det är inte första gången jag åker själv men det är första gången jag gör något sånt här och jag kommer inte vara själv på plats men troligen den enda som kan svenska. Pirrar i kroppen, det ska bli så spännande! 
 
Jag har alltid velat se Afrika, inte de vanliga turistplasterna utan SE och uppleva Afrika. Trots att jag inte är en människa som gillar värmen så tror jag att jag inte kommer tänka speciellt mycket på det när jag väl är där. En viktig sak jag måste se till att fixa innan jag åker är att köpa en mobil. Jag kan knappt smsa med den jag har nu, och den tar inga bilder heller. Men det är ju några månader kvar. Jag har mycket att bestämma, fixa och tänka på innan. Nu ska jag fortsätta mitt arbete. Ha en finfin tisdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0