Mössan på

Jag håller på att göra mig redo för att dra härifrån. Har precis käkat lite, åt mumsiga clementiner till frulle det var riktigt gott! Min väska är sååå full! Och ändå måste jag ta en kasse för jag måste få hem båda mina par skor. Vet inte heller hur länge jag stannar i Enköping så vill ju ha med mina kläder. Fullpackad och jätte tung! Och så ska datan också i..
 
Det har regnat hela dagen här och nu är klockan lite över fyra och det börjar bli mörkt ute. Jag har börjat ha mössan på huvudet när jag går ut. Jag ska köpa en ny mössa som är bara en färg, Stadium har så jäkla snygga mössor i skrikiga färger så som jag vill ha! Just nu har jag två mössor. En röd som min mormor stickade till mig för två år sen, jag och Albertina har likadana, så sött! Sen min AIK-mössa vilket är den jag använder! Hörs i Enköping.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0