Allergisk reaktion

Jag har fått antingen något virus eller en allergisk reaktion. Mina ögon är röda/blodsprängda, jag har röda utslag på armarna, min hals har blivit tjock och den svider/kliar/gör ont. Jag har inte orkat röra på mig alls ikväll. När jag kom hem la jag mig ner och har inte rört mig ur fläcken förutom hämta macka och gå på toa. Jag känner mig inte alls sjuk så tror det är någon allergisk reaktion, men för vad vet jag inte.. Jag konstigt och halsen gör ont bara av att andas. Så länge den inte sväller upp så jag inte kan andas.
 
Nu ska jag kolla på film och försöka sova. Vill vakna upp utan några besvär och besymmer imorgon!
 
Jag känner att det är dags att börja knäppa nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0