Sjukling

Jag är så glad över allt stöd. Det är inte det enklaste att säga upp sig, oavsett vilket jobb det är och oavsett om man trivs eller icke. Idag vaknade jag sjuk och har troligen blivit smittad av min finaste då han har varit sjuk/förkyld i flera dagar. Så det blir inget jobb i helgen. Får vila och ta det lugnt. Jag jobbar sista veckan nästa vecka, har bara tre pass tror jag. Sen ska jag också fara runt i stan på olika uppdrag som kommer bli riktigt skoj! 
 
Sen så måste jag ju tillbaka till Enköping. Jag har knappt nå kläder här, har lite panik över det. Idag ska jag vila och fixa lite i lägenheten. Kan till och med ta ett till bad ikväll då jag vill bli frisk asap. Hörs later!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0