Stay fucking strong

Det är mycket som händer, mycket som har hänt. Allt gör så ont. Ibland vet jag inte var jag ska ta vägen, hur jag ska tolka allting, hur jag ska hantera det. Jag känner att jag har ingen att vända mig till. Jag känner mig vilse. Imorgon är det måndag, det är en ny vecka och den veckan ska jag fokusera på mig själv. Hur ska jag kunna göra saker för andra om jag knappt vet hur jag ska leva morgondagen? 
 
Det handlar inte om någon relation, någon speciell person, det handlar om mig. I ett år har jag känt mig helt lost. Det finns guldklimpar i livet men jag känner mig nere i något hål och jag vet inte hur jag ska ta mig upp. Det är dags att börja tänka stort, förändra och arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0