Stel som en ko

Halloj. Jag är stel som en ko i kroppen idag, tänkte ta mig ut på en promenad lite senare så kanske det bli bättre då. Måste säga att det är ruskigt kallt på nätterna! Men jag tycker det är mysigt, speciellt när klockan slår 19.30 och det är som nattsvart ute. Idag har jag ett telefonmöte om ett nytt jobb. 
 
Igår var det ingen bra dag för oss gnagare. Fotbollslaget spelade skit på Göteborg och på Hovet förlorade man på straffar. MEN vi ser framåt, på torsdag är det derby på Tele2 och redan på måndag är det hemmamatch mot Öster. En till sak om AIK, jag fick mail från AIK shop som skrev att tjocktröja jag vill köpa är slut och kommer inte in igen!! Men dom tröstade med att inom kort kommer det massa nyheter, vilket jag hoppas blir någon snygg tjockiströja.. Ha en fin tisdag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0