What to do, what to say

Magsjuk eller inte? Jag vet verkligen inte. Men något stämmer inte. Jag har mått illa i flera dagar, natten till igår höll jag på att kräkas och får knappt i mig mat. Men ska snart fixa lite fisk och sallad, det går allt i! 
 
Samtidigt håller jag på att planera lite om framtiden. Jag har en del saker på g nu. Det är otroligt skönt att få vara mentor och få ha en mentor på RK. Det hjälpte mig jätte mycket när jag var där sist och får hjälp om vad som är rätt att göra osv. Fint väder idag, egentligen skulle jag in till stan men telefonen ringde och fick skjuta upp mötet för Obama är i stan och det är avstängt nästan överallt. 

Ska hoppa in i duschen, sen laga mat, sen gå ut på en promenad. Behöver rensa tankarna, dock blir det bara fler och fler tankar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0