I love it

Idag blev det stan med syster och mamma. Vi hittade en hel del, jeans som jag egentligen hatar att ha så hittade jag faktiskt ett par. Och skor och ett linne, sen schampoo och balsam. Det blev lyckat iaf och jag är riktigt nöjd :)
Imorgon kliver jag upp 6(!!!) för halv åtta går tåget till Stockholm där älskling förhoppningsvis är (a) Jag brukar verkligen aldrig gå upp så där tidigt, inte ens för skolan.. Men som mamma sa, vad gör man inte när man är kär? :')
Så imorgon blir det Stockholm som sagt, det kommer självklart bli mysmyspys med Andreas och får väl se när jag kommer hem om jag orkar skriva något. Tror inte det, menmen. Nu måste jag gå och lägga mig och smsa med älskling ett tag innan jag somnar. Pussen på er! :* <3


Kommentarer
Postat av: jänish

fem ska jag upp varje dag för skolan baby! :/ i suck. heahea. sovgott hjärtat! ily :*

2009-08-10 @ 23:51:46
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0