Fruktstund med lite godis

Äpple, päron, melon, toblerone, mintkrokant och cola är det som jag och min baby sitter och äter just nu. Godis och frukt, bra blandning right? Idag har varit en rolig, sorglig, stressad, svettig men mest rolig dag!
  Allt började med att jag, Andreas och mamma åkte till min syster Malin där jag fick vara barnvakt åt Albertina och Svante(alltså mina systers barn) i ungefär 1 timme medans Andreas, mamma och Malin städade i mormors gamla lägenhet och fixade. Jag, Abbe och Svante spelade fotboll, läste böcker och sjöng sing star. Sen åkte vi vidare till min moster och Tommy där även min bror, Johanna och axel(min brors flickvän och son) + alla kusiner! Vi åt pizza/sallad, kollade fotboll och hockey. AIK har kommit upp till Elitserien i hockeyn men förlorade sin fotbollsmatch. Jag längtar redan till derbyt 2 maj som vi SKA gå på! Ska bli grymt kul. Sen runt 18-tiden tror jag(?) åkte vi hem och gick ut med hunden och jag tittade på Gossip Girl och älskling kollade på basket. Men nu sitter vi här och ska strax upp för att sova, för imorgon väntar ännu en ny skolvecka. Då kommer uppdateringen bli bättre, massor av bilder och mycket mer. Ha en bra kväll <3!


Svante, Albertina och jag 2008!


Kommentarer
Postat av: Anna Kubel

underbar bild!!

2010-04-15 @ 21:42:19
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0