Vad i helvete är detta..!

Snö?! När jag vaknade vid sju sa älskling att det snöade.. Då tänkte jag att det bara var lite snö och regn och orkade jag inte bry mig för jag var så trött men nu har det snöat lite för mycket va, i ett par timmar! Igår var det ju riktigt skönt och jag hade tänkt en frukost på balkongen, en lunch på en uteservering och en underbar kvällspromenad. Planerna krossas pga snö. Känns bra när man har skinnjacka och converse med sig också, fast skorna har jag använt ett tag nu, men ändå liksom!
  Älskling smsade för en halvtimme sen och sa att han slutar 4 timmar senare, alltså halv 6!? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra under tiden eftersom han har nycklarna med sig.. Great.. Jag ska iaf göra lite frukost snart och senare ska jag hänga upp tvätt och tänkte faktiskt städa som en liten överraskning till han.
Sen vet jag inte heller om vi ska träffa Gustav & Olivia. Vi tänker nu på en middag på stan, jag hoppas på det! Men nu blir det frukost, ta det lugnt idag <3!


2007 tältade jag och bästavän så här i en nerförsbacke..
2008 lika så.
När kan man tälta i år då?
- Ge oss sommar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahah vi är så jävla lyckade xD

2010-04-05 @ 15:49:16
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0