Oh shit!

Heh.. Såg precis att jag inte fick upp min inlägg jag skrev efter skolan idag. Typiskt! Men iaf, skolan gick så segt idag så jag trodde jag skulle somna. Men när jag kom hem så åkte jag och mamma ut i skogen, jag trivdes inte där. Har blivit så van nu med tunnelbanorna, innerstan i Stockholm och stressen som gör mig lugn. Här finns inte det. Vill ha fredag redan nu. Nej, men imorgon, onsdag och torsdag är språk dagarna. 2½ timme språk direkt på morgonen är inte dåligt va? Men nu sitter jag här i min klarblåa kofta som är ny btw, och väntar på mat. Vi hörs om en halvtimme ungefär va?


Mysigaste koftan jag vet!


Kommentarer
Postat av: PAUSE

ser mysigt ut och du är så sööt

2010-08-30 @ 20:22:05
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0